och jag bara degar


såhär ser det ut för det mesta i min säng nuförtiden


Det här är nog första gången i världshistorien jag har en bok jag ska läsa och jag verkligen inte vill det. Bokslukarn i mig är helt fokuserad på att läsa klart sista delen i stieg larsson grejen så jag har inte riktigt rum för dorian Greys porträtt hur intressant och nyskapande den var för den tiden etc etc...


Haha lilla "jag vet inte vad ska ska kalla henne" aka vovven blev precis väldigt stött. Eller generad var väl mer rätt ord, hon fick inte bita på lappen till min kudde och när jag sa till henne så lade hon sig ner direkt i  en liten hög med svansen mellan benen och kollade på mig väldigt skuldmedvetet. Kan inte annat än älska den hunden alltså

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0