Morgondagen och 1000 andra historier

Imorrn då jäklar smäller det. Ska nämmerlisch åka till Kinda (lid 1 låter ju fruktansvärt lovande...) och kolla på valp! Förhoppningsvis är någon av dom 3 som är kvar tilltalande, jag börjar få galna kosjukan av väntan.
Den första som vi var och kollade på var ju lite cepe i skallen och gömde sig hela tiden och försökte fly, klandrar egentligen inte honom. Ägaren hade no clue hur man skulle visa upp en hund. Bara in med i ett rum han aldrig vart i annars, skicka ut morsan i köket och försök tryck fram honom till 4 personer han aldrig träffat förut! Hell yeah, hiscore!

Vet inte riktigt hur jag kommer klara mig igenom dagen imorrn bara. Jag kommer hoppa omkring som på nålar fram tills kl 6. Jag vill mysa valp direkt! Eller jag är visserligen glad över att det gick så snabbt, pappa ringde till dom vid 19.00 idag ju.

Men men, den som lever får se (men snälla gud ge mig en hund!)

Kommentarer
Postat av: BK-bloggen - ger igen på alla sura bloggkommentarer där ute

Tjaa.. visst kan personen ha syftat till det samhällsvetenskapliga kulturbegreppet. Men det tror jag inte då det var tal om musik och film som således hör till det konstnärliga begreppet för kultur. Bella själv skriver ju kulturEN och därmed borde man ju utläsa att hon menar ex. musikkulturen och ingen annan form av kultur.

2008-11-16 @ 23:41:19
URL: http://bloggkommentar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0