Ella & den mystiske ryttaren

Ja här sitter jag och jonathan på bottenplan och spelar Guitar Hero på Wii, mycket roligt! Mamma gjorde lussebullar förut så dom smaskar vi på med. MR J äger loss nu och jag leker bubbles och hoppar runt och försöker störa honom på bästa sätt. Det är skönt när man känner varandra så bra att man kan leka cp och den andra tycker man är söt iaf. hehe

Jag önskar verkligen att jag kunde spela gitarr, men det slutar bara med att jag tar fanskapet och slår folk. Sjunga har jag upptäckt att jag är ganska bra på iaf, jag krossar inga fler rutor. Vilket är bra. Men det är så jävla tråkigt med tjejer som sjunger, tjejer är sexiga när dom spelar gitarr. Nakna.

Jag är trött vilket kanske märks lite. Ska ta en tupplur snart för att övergå till att slå ner dark creatures i zelda and the twilight princess.!


HOLA ESPANIOLAS BABUUSSSHH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0