MOM MOM MOM, MAMA MAMA MAMA, MUM MUM, MAMI MAMI MAMI, LOUIIIISS - Stewie



Mmmm...vi är i full gång att planera vårat radioarbete i skolan nu. Det hela ska slutligen bli en podcast på cirka 5-10 minuter, vårt ämne är dialekter/Svenska språket. Eftersom jag är sjukt irriterad på vår Medialärare som inte verkade vara något annat än likgiltig inför ett BRA förslag så tänker jag gå over the top x 10.  Jag tycker det är nästan pinsamt när han är snäll och supportar ett gäng som bevisligen inte har något överdrivet intresse av att bli något innom media.

Vi ska i alla fall försöka boka in en tid med Jean-Paul, en trevlig lingvist och se vart det leder oss. Även lite hemliga planer på gång här med... Podcastjäveln ska bli en succé i min jäkla portfolio

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0