He can't read my pokerface

 
Fokuserad ella


Jag och linda har ett djupt samtal om killar och tjejer som är enna jävla slampor.

Hur kommer det sig att killar hela tiden efter ett förhållande måste "leka av sig" med 100 andra tjejer som dom ska spänna på? Och varför kan dom inte, om dom nu har "playat" (åh fy fan hatar det ordet men i brist på andra mycket bättre) en inte bara säga det så man kan gå vidare?

Psykisk störning hos samtliga av manligt kön? Genetisk defekt? Minnesförluster?

Livet är hårt när man är 16 år.
Killarna är i topp på sin första snygghetspeak (den andra och sista kommer när dom är 40 år och det är inte många som klarar den spurten där innan ålderdomshemmet)
Vår kropp försöker växa till sig vilket leder till att man kan vakna en dag och helt plötslig se att näsan är annorlunda från dagen innan
Framtiden måste i viss mån planeras, "kan jag åka utomlands efter gymnasiet utan att fyllegråta efter mamma och bli sentimental över min mentor Ann från i 5:an?"


Nej men om jag ska bli lite seriös,
Killar ger ut konstiga signaler, och det säger tillochmed jag som nästan tillbringar 97% av min tid ihop med det andra könet.

Men då ska vi fan inte snacka om tjejer som har bättre pokerfaces än proffsspelarna på texas hold em'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0