Epona is back baby!



Det blev ingen skola idag. heller. haha jag börjar ju bli en värsting unge som cuttar class hela tiden. Inte för att jag inte gillar skolan men jag tycker det är svårt att gå upp ur sängen, eller soffan i det här fallet.

Igår kväll hade jag förtärt lite för många magiska svampar så jag var helsäker på att det var en mus under min säng som skulle äta upp mitt karamellogodis. Jag skämtar inte. Jag låg på helspänn i säkert 1,5 timme innan jag gav upp och sprang ut till soffan och lade mig där. Athenas avskiljare till vardagsrummet skulle hindra den blodtörstiga jäveln från att äta upp mig tänkte ju jag.

Förövrigt så drömde jag helsjuka grejer också, min mamma och min moster vred t.ex av ryggen på min häst Addidas.

Absolut några av mina brightaste moments.


Spelade Zelda hela dagen, jag ger inte upp förrns jag har klarat hela spelet. Vilket måste ske innan fredag för då  lämnar mamma tillbaka wii:et till beccan & viktor.  heeeelvete.  Men idag fick jag iaf tillbaka Epona! Efter att ha sprungit runt i ages som varg och som lille link (som jag har döpt om till Ella ehhehe). Never leave me again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0