truly madly deeply

ok bitchez.
jag ska skriva något seriöst för att bli varm i kläderna igen



Jag känner mig bedövad på ett lite halvlustigt sätt faktiskt, socialt bedövad faktiskt. För att inte säga handikappad. Men mitt need av sällskap är på 0 ( jomme räknas inte som en person faktiskt, mer som en extension av mig själv). Under julen har jag endast vart sjuk och koncentrerat mig på att sova.

Nu är jag dock relativt beredd igen. (HAH får se hur det går med det när skolan börjar) och får helt enkelt se vart allting tar mig. Sommarn känns relativt långt borta men det är ungefär nu som man måste börja planera. Just nu verkar den bli...lugn. Ev. några stugveckor med jossis & co, kanske peace & love med linda eller om kära Mp1a får pinnen ur rumpan och bestämmer sig för att åka ihop.

Övriga händelser som är värda att sätta på kartan är när Max ska söka till idol.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0