Sharpman, det du behöver när du behöver det



Efter att imorse somnat ifrån skolan totalt med min bundsförvant brevid mig, städade jag hela mitt rum! Det går nu att ta sig fram på golvytorna och sägen är bäddad. Ett smärre mirakel om ni frågar mig.

Senare sen så åkte jag, mamma & pappsen och köpte en jäkla massa grejer till lilla valpis. Allting går i rött med. Haha, mamma och jag stod i ca 20 minuter och jämförde halsband.. nerds on a high level. Jag valde i alla fall leksakerna (det är ju bara jag som underhålls av sånt, och hunden då med). En rosa gris med reparmar och 3 st specialbollar med vackra stjärnmönster. Eller special det är förvuxna studsbollar, med konstigare mönster. 


10 dagar kvar tills vi hämtar hem henne, 10 dagar kvar av frihet. 10 dagar kvar tills vi ska torka pisspölar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0