Pressbyrån är ett jäkla gissel



Fasiken så jäkla arg jag blev idag. Jag orkade inte gå ända bort till matsalen, och skulle köpa korrrv på pressbyrå. Självklart hade dom ju ingen kokad.. "jag stoppade precis i dom, dom är klara om 5 minuter", "du får en grillad istället". Jaha. Tänk om jag inte ville ha det då? Grillad är äcklig och min aptit flög all världens väg. Hade god lust att slänga korrrven på marken och hoppa på den. Alternativt våldta kassörskan i nr 2 med min grillade medhjälpare.

Utvecklingssamtal hade jag ju idag med, var helnervös, eller nej inte nervös men undrade verkligen vad mitt omdöme i dom kreativa ämnena skulle vara.

dam dam dam daaam
Riktigt jäkla nöjd!

Fick riktigt bra omdömen i alla ämnen, och i grafisk kommunikation blev jag (nästan) höjd till skyarna. Ingen är nog gladare än mig just nu! eller jo det finns väl folk men jag är  glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0