Peanuts & englamordet



Jag dygnade igårkväll, vilket kanske inte var så överdrivet smart när jag tänker efter. Jag orkade bara gå på den första lektionen. Jag har ju verkligen saknat gabriel och hans sossevärderingar. och självklart det ständiga klagandet på Sveriges regim. MEN ÅK HEM OM DET INTE PASSAR förrr helvete?

Finns nog ingenting som gör mig så sur som folk som är sossar.
Eller nej men, man måste gå efter individens behov. Sossarna tycker bara att alla ska få vara med även fast dom inte vill, ut med alla psyksjuka bara. Lite umgänge mår dom superbt av.

Haha, sen blev det nästan för mycket, in på sisådär halva lektionen. Det här är väl egenligen väldigt okorrekt, men jag har aldrig någonsin hävdat att jag är pk heller. Matte, Ebba, jag och jomme jobbade ihop i grupp, vi skulle ta reda på varför folk begår brott (elak tanke nr 1, "varför frågar gabriel oss, det här han som har den rätta hudfärgen?"). Jag som är överhuvudet i gruppen. Aka jag är den enda som orkar ens bry sig lite om det hela, kommer på den fenomenala lösningen att all brottslighet i sverige beror på killar som inte får ligga. A L L T I N G går att lösa enligt den här teorin. allting.

Men i vilket fall som helst, Matte & Ebba sitter och drar en jäkla massa englaskämt ("vad har engla och elgiganten gemenasamt? - cykel på köpet" ,  "Vad är det som cyklar och cyklar men aldrig kommer fram? - Engla" , "Hur visste poliserna att det inte var en blatte som mördat henne? - Cykeln var kvar" osv.).  MEN TRO FAN ATT GABRIEL TAR UPP ENGLA NÄR VI HAR GENOMGÅNG SEN. Jag var tvungen att bita mig väldigt hårt i kinden för att inte börja asgarva. Matte satt och blev röd i ansiktet av att försöka hålla in skrattet.

Den nya generationens journalister säger jag bara. Tänk på det.

Kommentarer
Postat av: josefin markstedt

Gillar din blogg, kom in på den utav en slump. Du skriver roligt, och ja, åt helvete med sossejävlarna.

2008-11-24 @ 22:38:45
Postat av: ellzornator

Tja josefin! Jag tackar ödmjukast för komplimangen, och sossefanskapen borde dränkas (alternativt öppna ögonen och se hur samhället ser ut efter att göran persson trashade det). Vi har en i vår klass som vi kallar för kaptenen, väldigt trevlig tjej men ruskigt omoderat.



Fridens liljor hoppas du kollar in här igen

2008-11-24 @ 22:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0