hey j.c, j.c wont you fight for me. sana ho sana hej



Blogg är lite på styret idag skulle jag tro, vill inte riktigt hänga med i Svängarna känner jag.

Otroligt nog gick jag hela dagen i skolan. Förutom sista lektionen som var inställd,  men då väntade jag snällt i klassrummet med dom andra på att kanske en vikarie skulle dyka upp (snällt och snällt, vi tog whiteboardpennor och kastade prick på fotgängare genom fönstret).

Fick en för tidig julenklappen med, Jonathan var generös nog att köpa en bok till mig. Flickan som lekte med elden tror jag den hette. Stieg larsson är det iaf, mellandelen. F.Ö så läste jag den serien fel. Eller jag tog den sista boken först, ettan next och mittenboken sist. hehe. tack du unge man!

om jag shall återgå till skolan lite, vi har mediaproduktion nu dååå vaaa. Radio. Vi skall göra ett reportage och vi valde josef fritzel som vårat lilla offer. Väldigt dåliga skämt och fritzelsketcher utlovas.. får se om jag kan få tag på podcasten och lägga ut här. Pang prego light siktar vi på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0