Hello i'm an insomniac with psykiska problem






Hm, ja. Självklart kunde jag ju inte gå och lägga mig i tid idag. Jag har en hel natts sömn att ta igen + den här natten och lik tusan sitter jag uppe. Jag skulle inte druckit den där energidrycken. fan.

Jag har i vilket fall som helst kommit på en massa grejer som jag måste göra. 'måste' gör alltså.

1. Ladda in ny musik på min mobil - jag har inte använt musikfunktionen på ca 1 månad...
2. Då jag lider av den mycket allvarliga sjukdomen brunorexi skall jag sola
3. Köpa ett par jäkla svarta leggings så jag slipper ha monologer med mig själv på morgonen om att jag borde införskaffa detta. Då det skulle underlätta påklädningen att bara dra på sig en tröja.
4. Läsa om pirater boken, jag saknar den.
5. Vara på helspänn över  biljetterna tills på fredag, släpps inte förrns på onsdagar tydligen. kuken
6. Vara kär i huvudrollsinnehavaren innan jag sett filmen och gå och sukta efter boken.
7. Tänka på att leta efter en sommarstuga då jag tror att gud vill att vi ska ha den där perfekta sommaren med jävligt snygga killar across the river, hästar samt lamm.
8. Hitta ett par jäkla lussebullar som inte är brända
9. Köpa hundgrejer till hundvalpen som kommer om 11 dagar
10. Komma på ett namn till hundvalpen som kommer om 11 dagar.
11. Lära mig sova på rätt tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0