ack dygnet har för få timmar


Fotografering i skolans garage, media har sina fördelar ibland.




Det känns som om jag har miljoner saker att göra, jag kommer just nu på massor av läxor som ska vara inne och sånt crap. Imorrn har jag utvecklingssamtal med, verkligen tiggety tight. Jag måste komma på en anledning till varför jag har fått ogiltig närvaro på matteprovet i fredags som jag hoppade, vilket är knussligt eftersom mamma känner min mattelärare. Fantastiskt.

Sen måste jag knapra ihop min önskelista också, helsvårt på riktigt. Jag vill ha en massa dyra kläder och sånt men ändå så känner jag, nja inte riktigt.

Det som jag måste göra den här veckan är alltså följande (markerat med * är inte sånt jag M Å S T E göra men..saker jag vill göra)

1. Imorrn måste jag hinna klart med utvecklingssamtalet och klara mig ur den knipan, för att sedan stressa lite hem och åka ner till josse och sen gå upp till tunet och dela ut tidningar. Ska bli jättekul faktiskt, jag vill motionera så mycket som möjligt

2. Imorrn måste jag även skriva klart (eller ja, börja och göra färdigt) min idrottsuppgift om 5 övningar för ryggen. Maskiner, vikter, övningar

3. Skriva en insändare till svenskan så man har det klart och även skicka in till så många tidningar som möjligt (om man får sin insändare publicerad så får man automatiskt mvg).

4. PLUGGA PLUGGA PLUGGA till matteprovet på fredag, ETT MVG ELLER INGET är min nya filosofi

5. Plocka ordning på alla mina satans kläder, det är ju högar överallt helskotta

6. Inte glömma bort att gå upp tidigt, kolla på valpen i valdermarsvik vid kl. 2

7. Läs ut Dorian Greys porträtt så jag har det klart och försök börja på recenscionen (felstavning i knouwe)


Ibland känns livet alltför hårt, jag skriver in vad jag fick höra på utvecklingsamtalet imorrn..går det åt helvete så går det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0